czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

Ajajajaj ! Dzisiaj walentynki, wsumie tu juz sie kończą a ja nadal cała w skowronkach ;)
Cały dzień spędziłam z chłopakiem baardzo miło i jak na ten dzień przystało ;)
Także jeszcze chciała bym wam życzyć dużo miłoości i tej wymarzonej i ukochanej drugiej połowki :)
Jestem strasznie nie wyspana bo godz 6 rano dzwoni kolezanka i kaze mi iść do szkoły bo kurs .. Kto wymysla jakieś kursy na feriach?! Ehh, i jutro tez ma być ale coś czuje że nie wstane :( Szkoda dnia marnować na szkołe, i to od 7 do 14 z dwoma krotkimi przerwami :< idzie się załamać .. aj ide spać ,
A więc Mordeczki dobrej nocki ; **

16 komentarzy:

  1. To super że dobrze spędziłaś walentynki ^^
    Oj fajnie by było mieć drugą połówkę. Może kiedyś odnajdę tą miłość :>

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja walentnki z kolegami na dworze xd



    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikomu nie chce sie wstawac :)
    http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :) U mnie walentynki minęły w sumie nudno http://wera-nika.blogspot.com/ obsrwuje i liczne na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award ; )
    Szczegóły u Mnie .
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ♥ ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam już od dawna ferii :'( A Walentynki spędziłam w szkole i sama w domu z twitterem >.< Szczęścia tobie i twojemu chłopakowi <3! Pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://happyd0ll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! taki kolorowy i optymistyczny! chce się go czytać!
    jeśli lubisz modę, to możesz zajrzeć tutaj :http://oryginalnystyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY blog
    to byłby dla mnie zaszczyt gdybys Zaobserwowała byś
    Mojego marnego Bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie przepadam za walentynkami.
    ciekawy szablon :)

    obserwujemy ?
    co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog.! ;)
    dzięki za komentarz ;)
    oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam,
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faajny blog ;)
    U nas nowy post. zapraszam i czekam na komentarze ;)) ;*
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/kebab.html

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza osoba którą spotkałam is ie cieszy walentynek :)
    zapraszam http://tum-bum-bum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i post też!
    Zapraszam do siebie i również do obserwowania :D


    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  15. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?

    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog.
    http://krainaszczesciax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń