czwartek, 25 kwietnia 2013

Singapore Marina Bay Sands

Sieeema Siemaaa :D
Wieem, lata mnie tu normalnie nie było ale czasuu mało ;( teraz już jest coraz lepiej , do szkoły nie chodze bo mam praktyki i siedze sobie za biurkiem 2 godzinki dziennie w biurze i reszta czasu wolnego ;) Chciała bym jakoś rozkrecić tego blooga na maxa wtedy bym posty dodawała codziennie a tak too mi ciężko ;( noo trudno, samo się nic nie zroobi ;D Na polkuu gorąco już sie nie moge doczekać lata , plaży mmm ;3 wy pewnie też ale już nie długo Kochani i bedziemy w bikini nasmarowane olejkami wygrzewać sie na słoncu tyryryrry <3
Moje maaaarzenie !!!!!!!
Nie wiem czy znajdzie się osoba która nie chciała by spędzić w nim reszte swojego życia
Hmmm... noo chociażby wakacji <3
Marina Bay Sands
Singapore

 

 
 
 
 Jak dla mnie coś pięknego *.*
 
 
 

1 komentarz: